vrijdag 11 maart 2011

Stagiaire in Thule




Hallo, ik ben Chiara,
Ik heb drie jaar geleden op de Peterpetersenschool gezeten en loop nu voor school een week stage. De afgelopen week heb ik stage gelopen in Thule. Ik heb meegelopen met het project gouden eeuw. Ik heb de kinderen geholpen waar het kon en gekeken hoe het is om met kinderen te werken. Ik vond het super met de kinderen, wat een lieverds ! Ze zijn zo enthousiast en op zijn tijd lekker ontdeugend. Maar dat moet af en toe ook mogen. Ze hebben deze week keihard gewerkt aan mooie presentaties over de gouden eeuw. Ik heb samen met de kinderen schilderijen gemaakt over de gouden eeuw. De foto's zijn hierboven te bewonderen.
Chiara













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.