maandag 19 januari 2009

mijn weekend

Mijn weekend week 3 2009.

Vrijdag:

Het was vrijdag het was de eerste dag na dat ik ziek was. Essienna was ook ziek Sarah viel in, eigenlijk Sarah had dinsdag al haar afscheid gedaan. Toen ik vrijdag uit school kwam was ik erg moe. Toen ik thuis kwam vroeg ik of ik mijn postzegels mocht gaan af stomen maar ik wist eerlijk gezegd hoe ik dat moest doen. Ik ben naar de bibliotheek gegaan. Ik heb daar twee boeken geleend over postzegels verzamelen. Ik ben toen thuis de postzegels afgaan stomen. (om precies te zijn 160)

Zaterdag:

Kreeg ik Iraanse les ik had alleen les want Sahar was ziek & Nastaran zat in een toetsweek dus die moest leren.
Ik ben weer verdergegaan met postzegels gaan af stomen. Ik heb ook thuis de film the sound of music gekeken.
Voor de rest weet ik niet veel meer over zaterdag te vertellen.

Zondag:

We gingen lekker ontbijten met croissantjes, bolletjes & ei. Zondag heb ik rustig aan gedaan.

ARMAN

1 opmerking:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.