dinsdag 15 februari 2011

Aangekomen in N-Z


Hoi allemaal!!!!!,

Ik ben veilig aangekomen in Singapore maar ben nu al in Nieuw- Zeeland. In Singapore hadden we een heel luxe hotel!!!!!! Het was daar heerlijk weer, namelijk 28 graden!!!!!!Luxe zwembad met daar rondom allemaal palmbomen!!!! Om 6 uur s`ochtends aan gekomen in Singapore en tot 1 uur s`middags geslapen. Heb soms veel last van de ‘jetleg’. Ben bijvoorbeeld om 3 uur s`middags hartstikke moe of kan om 12 uur s`nachts niet slapen!!! Heb ook nog geshopt in Singapore en langs een smoothie bar geweest. Daar kregen we een smoothie met rijstballetjes!!!!!! Ontzettend vies dus. Ze zeggen dat al die dingen je gezonder maken. Nou ik werd er alleen ontzettend misselijk van!!!! In het vliegtuig moesten we een tijdje wachten omdat er 5 vliegtuigen voor ons moesten opstijgen!! Met een taxi met open dak naar appartementje in N-Z. Kijken uit over een paar gebouwen. Dat is wel een teleurstelling. Het is hier 22 graden, dus lekker warm. Ooh, ook nog iets heel grappig. Toen we gingen landen in N-Z zei de piloot dat het vrij koud was, maar het was 22 graden!? Huuuh?! Het kwam omdat de piloot uit Singapore kwam. Daar is het altijd ontzettend warm, dus daarom vond de piloot het heel koud.

Ik mis jullie allemaal nu al!!!!!!

Ik schrijf snel weer een berichtje naar jullie toe!!!

Heel veel liefs,

Hannah

P.S. Is het nog wel leuk zonder mij in de klas?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.