vrijdag 18 februari 2011

Haai, Hannah






Haai Hannah,


Je krijgt een reactie uit dit kikker landje ( ongeveer 3 graden ).! Koud !!


Klinkt leuk en mooi; we zijn héééééél jaloers (ik tenminste ). We hebben hier bijna vakantie !!


Ik wil ook wel in de zon liggen te bakken , (wel insmeren ) !


Op school is het niet heel anders dan normaal , ,,,,,,,,,,,,,,,,


Kring , blokperiode , pauze , blokperiode , pauze , werkhoeken en als laatste de eindkring


Best Sáááái !! ( We missen je wel hoor ) !! !!!!!!!!!!!!!


Wat wel cool is , is dat er een klassenfeest komt !! Dat is best wel cool !!


Er gebeurt niet zo veel. Uhmmm.... Nou we hebben donderdag portretfoto's genomen voor het rapport !!


Nu is het hier 11:34 en daar 23:34 (Denk ik ) Jij ligt nu lekker te slapen en wij zitten te werken !! Ik wil ook wel slapen . Maar gelukkig is het bijna vakantie. Over ongeveer ....Achh dat


ga ik niet uit rekenen !! Donderdag na de vakantie topo ...Jippie !! Ik hoop dat je snel een reactie terug stuurt.


Xxx Lotte ( en natuurlijk de rest van Thule )








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.