zaterdag 26 februari 2011

hoi allemaal,
ik miss jullie zoooooooooooo!!!
hopelijk hebben jullie een leuke voorjaars vakantie gehad!!!! op school is het hier heeeel leuk!!!! we kunnen elke dag in het school zwembad!!!!!!!! en nog even voor jan(hij dacht dat het rekenen te makkelijk was), groep vijf doet hier al 3085 keer 450!!!! daar zijn wij (groep 6 dan) nog niet aan toe!!!!!!!! soorry deze keer geen fotos!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
ik dacht dat wij misschien kunnen skypen want judith en lottes klas gaat dat wel doen!!!!!!!!!!!
mijn engels gat weer heeeeeeeeeeeeeeeel goed!!!!!!!!!!! i miss you all sooooooo much!!!!!:(:(:(:(:(
reageer snel weer!!!!
doeiiiiii
XOXOXOXOXOXOXOXXOXOOXOXOXOXOXOXOOOXOXOXOXOXOOX
hannah

1 opmerking:

  1. lieve Hannah, ik mis jou ook heel erg!!!!! ik was al bang dat je last had van de aardbeving, maar gelukkig ben je er nog. De vakantie is al bijna voorbij, ik ga maandag weer naar school.
    -xxxxxxxxxxxxxx- Helen

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.